
Την τελευταία μέρα των μαθημάτων χαλαρώσαμε, αφήσαμε τα βιβλία και απολαύσαμε όλοι μαζί μια όμορφη γιορτή για το τέλος της σχολικής χρονιάς. Δροσιστήκαμε με παγωτά, γελάσαμε, θυμηθήκαμε όμορφες στιγμές και μοιραστήκαμε τις αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν το καλοκαίρι. Με χαμόγελα και καλή διάθεση αποχαιρετήσαμε τη φετινή χρονιά και ευχηθήκαμε ο ένας στον άλλον ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο ξεκούραση καλοκαίρι.


