
Με μια όμορφη και χαρούμενη συνάντηση ολοκληρώσαμε τη φετινή σχολική χρονιά στα Γερμανικά. Την τελευταία μέρα των μαθημάτων αφήσαμε στην άκρη τα βιβλία και απολαύσαμε όλοι μαζί μια ξεχωριστή μέρα. Τα παγωτά, τα γέλια και οι όμορφες συζητήσεις δημιούργησαν μια ζεστή ατμόσφαιρα, ενώ θυμηθήκαμε στιγμές που μας σημάδεψαν και όσα καταφέραμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Έτσι, αποχαιρετήσαμε το σχολείο με χαμόγελα και αισιοδοξία, ευχόμενοι σε όλους ένα υπέροχο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαρές καλοκαίρι.


