
Την τελευταία ημέρα των μαθημάτων αφήσαμε τα βιβλία στην άκρη και γιορτάσαμε όλοι μαζί το τέλος μιας όμορφης και δημιουργικής χρονιάς. Απολαύσαμε δροσερά παγωτά, γελάσαμε, συζητήσαμε για τις στιγμές που ξεχωρίσαμε μέσα στη χρονιά και χαρήκαμε που φτάσαμε στο τέλος έχοντας αποκτήσει νέες γνώσεις και εμπειρίες. Ήταν μια μικρή γιορτή γεμάτη χαμόγελα, που μας έδωσε την ευκαιρία να κλείσουμε τη χρονιά γλυκά και να ευχηθούμε ένα ξέγνοιαστο και όμορφο καλοκαίρι.


