
Η τελευταία μέρα των μαθημάτων στα Γερμανικά ήταν γεμάτη χαμόγελα και χαρούμενες στιγμές! Αφήσαμε για λίγο τα τετράδια και τα βιβλία, απολαύσαμε παγωτά και θυμηθήκαμε όλα όσα ζήσαμε μαζί μέσα στη χρονιά. Γελάσαμε, κουβεντιάσαμε και χαρήκαμε για όσα μάθαμε και καταφέραμε. Με καλή διάθεση και πολλή χαρά, αποχαιρετήσαμε τη σχολική χρονιά και ευχηθήκαμε ο ένας στον άλλο ένα υπέροχο καλοκαίρι γεμάτο παιχνίδια, ξεκούραση και όμορφες περιπέτειες!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!


