
Την τελευταία μέρα των Γερμανικών περάσαμε όμορφες στιγμές όλοι μαζί. Απολαύσαμε δροσερά παγωτά, γελάσαμε, συζητήσαμε και θυμηθήκαμε τις πιο όμορφες στιγμές της χρονιάς που πέρασε.
Ήταν μια μικρή γιορτή γεμάτη χαμόγελα, που μας βοήθησε να κλείσουμε τη χρονιά με τον πιο γλυκό τρόπο. Φεύγουμε με όμορφες αναμνήσεις, νέες γνώσεις και ανυπομονούμε να ξαναβρεθούμε!
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με πολλές βουτιές, ξεκούραση και ατελείωτα παιχνίδια!


