
Λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς με τους μαθητές/τριες της δ' Δημοτικού του Γαλλικού Τμήματος αποχαιρετήσαμε το σχολείο με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο! Μέσα από παραδοσιακά γαλλικά παιχνίδια και κατασκευές, ήρθαμε σε επαφή με τη γαλλική κουλτούρα και προετοιμαστήκαμε για το καλοκαίρι.
Γεμίσαμε με γέλια και ενέργεια μέσα από τρεις υπέροχες δράσεις:
· La Pétanque: Το κλασικό γαλλικό παιχνίδι ευστοχίας με τις μεταλλικές μπάλες που μας ξεσήκωσε.
· Le Jeu de l'Élastique: Το αγαπημένο παιχνίδι με το λάστιχο, όπου διασκεδάσαμε με ρυθμό και κίνηση.
· Bateaux en Papier: Δημιουργικές χειροτεχνίες με χάρτινα καραβάκια όπου γράψαμε τις καλοκαιρινές μας ευχές στα γαλλικά.
Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργία αποχαιρετήσαμε τη δ' Δημοτικού με τις πιο όμορφες αναμνήσεις!
Bonnes vacances à tous ! (Καλές διακοπές σε όλους!)


