Με τη β΄Δημοτικού του Τμήματος Γαλλικών, ευχηθήκαμε «Bonnes vacances!» (Καλές διακοπές), ζωγραφίσαμε τα καλοκαιρινά μας sous-plats (σουπλά). Ένα όμορφο αναμνηστικό που θα μας θυμίζει τη χρονιά που πέρασε και τις ευχάριστες στιγμές που μοιραστήκαμε.