Γίναμε αρχιτέκτονες!

Εμείς που παρακολουθούμε το απογευματινό πρόγραμμα Αρχιτεκτονικής στα Γερμανικά, σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε ένα σύγχρονο παραλιακό μέτωπο, εμπνευσμένο από τις όμορφες παραθαλάσσιες πόλεις της Ευρώπης. Το έργο μας περιλαμβάνει ξενοδοχεία, παραλίες, ομπρέλες, καταστήματα, δρόμους και διάφορες άλλες εγκαταστάσεις που συνθέτουν έναν ζωντανό και λειτουργικό παραθαλάσσιο χώρο. Η κατασκευή έγινε σε τρία στάδια. Αρχικά εργαστήκαμε σε μικρότερες ομάδες, δημιουργώντας επιμέρους τμήματα, τα οποία στη συνέχεια ενώσαμε, σχηματίζοντας έναν ενιαίο παραλιακό δρόμο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία αναπτύξαμε τη φαντασία, την αισθητική μας αντίληψη και τις δεξιότητες συνεργασίας.

Μέσα από αυτή τη δράση συνδυάσαμε δημιουργικά την αρχιτεκτονική σκέψη με τη βιωματική μάθηση, ενισχύοντας τη συνεργασία, την ομαδικότητα και την έκφρασή μας. Φυσικά εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας στα Γερμανικά μέσα από μια τόσο ενδιαφέρουσα δραστηριότητα!