
Η ομάδα Στίβου αγοριών και κοριτσιών του Αθλητικού Συλλόγου της Σχολής Μωραΐτη κατηγοριών Κ16 και Κ18, συμμετείχε σε μίτινγκ στίβου σημειώνοντας εξαιρετικές επιδόσεις και πολλά νέα ατομικά ρεκόρ.
Ο Λέων Βάρβαρος αγωνίστηκε την Κυριακή 31 Μαΐου στη Θήβα στα «ΚΕΝΤΑΥΡΕΙΑ» όπου και κατέκτησε την 1η θέση στα 1000μ. Κ16, με νέο ατομικό ρεκόρ 2.37.19 που αποτελεί και την καλύτερη επίδοση φέτος στην Ελλάδα. Η Αλίκη Αναστασοπούλου αγωνίστηκε στο «ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΟΜΩΝ ΒΥΡΩΝΑ» την Κυριακή 24 Μαΐου 2026, όπου και κατέκτησε την 1η θέση στα 1000μ. Κ16 με νέο ατομικό ρεκόρ 3.02.
Στην Παλλήνη και στους αγώνες «ΑΜΕΙΝΙΑΣ Ο ΠΑΛΛΗΝΕΥΣ» αγωνίστηκαν το Σάββατο 30 Μαΐου 2026, οι:
Ηλέκτρα Ανδρεαδάκη που κατέκτησε τη 2η θέση στο άλμα σε ύψος Κ16 με νέο μεγάλο ατομικό ρεκόρ 1.53, ο Ρόνυ Παπουτσόγλου που κατέκτησε την 3η θέση στα 400μ. Κ18, με επίσης νέο ρεκόρ 52.27, η Δένια Δημητρακά στα 80μ. Κ16, με νέο ατομικό ρεκόρ 10.70 και την 4η θέση, ο Ανδρέας Κωσταρέλος στο άλμα σε μήκος Κ16 με νέο ρεκόρ 5.82 και επίσης την 4η θέση, η Λυδία Σταμπεδάκη στο άλμα σε μήκος Κ16 με νέα ατομική επίδοση 5.02, η Χριστίνα Τσιμπίδα και η Νάνση Χαλακατεβάκη στα 150μ. Κ16, που πέτυχαν αντίστοιχα 21.45 και 21.64, νέα ατομικά, η ομάδα σκυταλοδρομίας 4χ80μ.κοριτσιών Κ16 (Νάνση Χαλακατεβάκη, Δένια Δημτρακά, Χριστίνα Τσιμπίδα, Λυδία Σταμπεδάκη), πέτυχε 42.61 και τέλος η Κατία Χατζάτογλου αγωνίστηκε στα 100μ. Κ18, όπου με επίδοση 13.11 κατέκτησε τη 2η θέση στη σειρά της, η Ιωάννα Βλασταρά στα 100μ. Κ18 και η Ναταλία Αναστασοπούλου πήρε μέρος στο Άλμα σε ύψος Κ16.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τις επιδόσεις τους.
Προπονητές: Χρυσίδα Βερναδάκη, Κατερίνα Βαγενά, Σπύρος Μαχαίρας, Βασίλης Σέγκος και Δημήτρης Τσιμένης.


