
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της α’ Γυμνασίου παρουσίασαν στην τάξη τον Μάιο αφίσες και powerpoint βασισμένα στους προβληματισμούς τους για το μέλλον του πλανήτη. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η υπερθέρμανση, η κλιματική αλλαγή και η κατάσταση της τρύπας του όζοντος, η ανακύκλωση ρούχων καθώς και οι συμβουλές και οι τρόποι για τη μείωση της ρύπανσης και του οικολογικού μας αποτυπώματος αποτέλεσαν μερικά από τα θέματα που προβλημάτισαν τα παιδιά.


