Διατροφικές Διαταραχές: Ευαισθητοποίηση και Πρόληψη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της β’ Γυμνασίου συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ουσιαστική διαδραστική επιμόρφωση με θέμα τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής. Η δράση πραγματοποιήθηκε από την εξειδικευμένη ψυχολόγο κ. Μ. Πετρίδου, εκπρόσωπο της μη κερδοσκοπικής εταιρείας ΑΝΑΣΑ.

Μέσα από συζήτηση και την ενεργή συμμετοχή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για ζητήματα που σχετίζονται με την εικόνα σώματος, την αυτοεκτίμηση, τις κοινωνικές πιέσεις και τη σημασία της έγκαιρης αναγνώρισης και υποστήριξης. Η επιμόρφωση συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από ένα σημαντικό θέμα ψυχικής και σωματικής υγείας, ενισχύοντας παράλληλα την καλλιέργεια της αποδοχής, του σεβασμού και της φροντίδας του εαυτού και των άλλων.

Υπεύθυνη καθηγήτρια, κ. Π. Βουτσινά