Συγχαρητήρια στις μαθήτριες της γ΄ Γυμνασίου που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας 2026. Η Άρτεμις Βασδέκη πήρε το 2ο βραβείο και η Βέρα Γεωργούντζου τιμητικό έπαινο!