Διασυλλογικό Πρωτάθλημα στίβου κατηγορίας Κ18

Η Σχολή Μωραΐτη πήρε μέρος στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου κατηγορίας Κ18, με αγόρια και κορίτσια του Γυμνασίου και της Α’ & Β’ Λυκείου. Το Πρωτάθλημα έγινε στις εγκαταστάσεις του Αγ. Κοσμά με συμμετοχή όλων των Σωματείων της δύναμης του ΣΕΓΑΣ στην Αθήνα συνολικά 58 Σωματεία.

Ο Ρόνυ Παπουτσόγλου κατέκτησε τη 2η θέση στα 800μ. με επίδοση 2.00.03, ο Λέων Βάρβαρος κατέκτησε την 3η θέση στα 1500μ. με επίδοση 4.08.59.

Αγωνίστηκαν ακόμη οι Χαρά Σταθοπούλου στο άλμα σε μήκος και στο άλμα τριπλούν, η Κάτια Χατζάτογλου στα 100μ. και στα 4χ100, η Άννα Τσικούρα στα 400μ. και στα 4χ100μ., η Ιωάννα Βλασταρά στα 100μ. και στα 4χ100μ., η Δένια Δημητρακά στα 100μ. και στα 4χ100μ., ο Ραφαήλ Ζαρακότας στο άλμα σε ύψος, ο Ανδρέας Κωσταρέλλος στο άλμα σε μήκος, η Ηλέκτρα Ανδρεαδάκη στο άλμα σε ύψος και η Λυδία Σταμπεδάκη στο άλμα σε μήκος.

Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της κατηγορίας Κ18 που θα γίνει στην Πάτρα στις27 και 28 Ιουνίου 2026, θα αγωνιστούν οι Ρόνυ Παπουτσόγλου, Λέων Βάρβαρος, Κάτια Χατζάτογλου, Χαρά Σταθοπούλου, Ιωάννα Βλασταρά και Άννα Τσικούρα.

Συγχαρητήρια σε ολα τα παιδιά για τις επιδόσεις τους και τις επιτυχίες τους και στους προπονητές τους: Κατερίνα Βαγενά, Βασίλη, Σέγκο, Δημήτρη Τσιμένη