Καλοκαιρινή εκδρομή της γ΄ Γυμνασίου στην Πάρνηθα!

Πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εκδρομή της γ΄ Γυμνασίου στην Πάρνηθα!

Τα παιδιά συμμετείχαν σε ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια στη φύση με τους έμπειρους συνοδούς της Trekking Hellas. Διασκέδασαν, συνεργάστηκαν και απόλαυσαν μοναδικές στιγμές στο βουνό. Στη συνέχεια ξεκουράστηκαν στο καταφύγιο Μπάφι, απολαμβάνοντας τη φύση και την υπέροχη θέα από ψηλά!

Μια ξεχωριστή εμπειρία που μας χάρισε όμορφες στιγμές, λίγο πριν από την έναρξη των εξετάσεων!