
Η Σχολή Μωραΐτη πήρε μέρος στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα κατηγορίας Κ16 της Αθήνας, με ομάδα αγοριών και κοριτσιών και των τριών τάξεων του Γυμνασίου.
Η Αλίκη Αναστασοπούλου κατέκτησε την 1η θέση στα 600μ. με επίδοση 1.39.11που αποτελεί και την καλύτερη επίδοση στην Ελλάδα για το 2026. Ο Λέων Βάρβαρος κατέκτησε την 1η θέση στα 2000μ. με επίδοση 6.25.35 που αποτελεί επίσης την καλύτερη επίδοση στην Ελλάδα για το 2026.
Ο Ανδρέας Κωσταρέλος κατέκτησε την 1η θέση στο άλμα τετραπλούν με επίδοση 14.70, ενώ αγωνίστηκε και στο άλμα σε μήκος.
Αγωνίστηκαν ακόμη οι: Νικόλας Μπελαλίδης (4η θέση στα 2000μ.), Νικόλας Ελευθεράκης (6ος άλμα σε ύψος), Ραφαήλ Ζαρακότας (μήκος), Δένια Δημητρακά (80μ.), Παναγιώτης Μαχαίρας (μήκος), Λυδία Σταμπεδάκη (μήκος), Χριστίνα Τσιμπίδα(150μ.), Νάνσυ Χαλακατεβάκη (150μ.), Αντωνία Λεμπεση (150μ.), Ναταλία Αναστασοπούλου (ύψος), Ηλέκτρα Ανδρεαδάκη (ύψος) και η ομάδα σκυταλοδρομίας 4χ80μ κοριτσιών αποτελούμενη από τις Δένια Δημητρακά, Χριστίνα Τσιμπίδα, Λυδιά Σταμπεδάκη και Νάνσυ Χαλακατεβάκη.
Το πρωτάθλημα έγινε στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά την Κυριακή 26 Απριλίου 2026 και συμμετείχαν 58 Σωματεία.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τις επιτυχίες τους.
Προπονητές: Χρυσίδα Βερναδάκη, Κατερίνα Βαγενά, Σπύρος Μαχαίρας, Βασίλης Σέγκος, Δημήτρης Τσιμένης.


