Η α΄ και  β΄ Γυμνασίου στο Adventure Park!

Με πολλή χαρά και όμορφη διάθεση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εκδρομή της α’ και της β’ Γυμνασίου στο Adventure Park!

Μια ξεχωριστή μέρα γεμάτη δράση, παιχνίδι, συνεργασία και πολλά χαμόγελα. Η εκδρομή αυτή ήταν ένας όμορφος τρόπος να κλείσει η σχολική χρονιά, αφήνοντάς μας τις καλύτερες αναμνήσεις!