
Με τους μαθητές/τριες της β’ Δημοτικού του Τμήματος Γαλλικών επισκεφτήκαμε τη βιολογική λαϊκή αγορά που βρίσκεται δίπλα στο σχολείο μας. Η μετακίνηση έγινε με τα πόδια, με τη συνοδεία της καθηγήτριάς μας κ. Παπαοικονόμου και της κ. Τζαννετάκη και έτσι είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε ένα μικρό περίπατο στη γειτονιά μας. Κάναμε επανάληψη σε όσα έχουμε ήδη μάθει στην τάξη: φρούτα, λαχανικά, ελιές, αυγά και άλλα τρόφιμα, καθώς και χρώματα και αριθμούς. Εξασκηθήκαμε στο να ρωτάμε και να απαντάμε πόσο κοστίζουν τα προϊόντα. Ήταν ένα βιωματικό μάθημα στο οποίο εξασκηθήκαμε στα γαλλικά μέσα από την εμπειρία και την πραγματική ζωή.
Συμμετείχαμε με ενθουσιασμό, συνεργαστήκαμε και μάθαμε παίζοντας. Ήταν μια πολύ όμορφη δημιουργική δράση!


