Οικιακή Οικονομία

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της α’  Γυμνασίου, πραγματοποίησαν έρευνες αγοράς με διαφορετική θεματολογία. Μέσω του πρότζεκτ, τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες, χρησιμοποίησαν διάφορα προγράμματα (canva, power point), έκαναν έρευνα αγοράς για την κάλυψη των αναγκών τους και δημιούργησαν πόστερ. 

α1: Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, είχαν στόχο την επίπλωση ενός φοιτητικού διαμερίσματος, με προϋπολογισμό €3000. Η επιλογή των αντικειμένων έπρεπε να περιλαμβάνει και τουλάχιστον δύο ελληνικά καταστήματα για ενίσχυση και της εγχώριας αγοράς. 

α2: Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, έπρεπε να βρουν όλες τις υπηρεσίες (ΔΕΗ, αέριο ή πετρέλαιο, ασφάλεια σπιτιού κτλ.) που χρειάζεται ένα διαμέρισμα 120τ.μ. στα βόρεια προάστια της Αττικής για μια τετραμελή οικογένεια. 

α3: Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, είχαν ως στόχο να ετοιμάσουν μια αφίσα προώθησης ενός ταξιδιού με συγκεκριμένο προϋπολογισμό (σε καθορισμένο προορισμό και ημερομηνίες) για μια τετραμελή οικογένεια.

α4: Η κάθε ομάδα παιδιών πήγε σε τέσσερις υπεραγορές με στόχο την καταγραφή προϊόντων από το "Καλάθι του Νοικοκυριού". Ο προϋπολογισμός για κάθε ομάδα ήταν €100 και τα προϊόντα επιλογής τους ήταν τα ίδια ως προς την ποσότητα και τη μάρκα.

α5: Η κάθε ομάδα πήγε σε 4 υπεραγορές και επέλεξε μια λίστα από αγαθά με στόχο τη διερεύνηση της πιο οικονομικής και ποιοτικής επιλογής για έναν καταναλωτή. Τα αγαθά αφορούσαν τις βασικές ανάγκες ενός καταναλωτή.

Υπεύθυνη καθηγήτρια, κ. Ι. Πρωτοπαπά