Φιλοσοφία
Η Σχολή Μωραΐτη είναι ένας ιδιωτικός εκπαιδευτικός οργανισμός που δεν κάνει διακρίσεις. Δέχεται παιδιά και των δύο φύλων, από τον Παιδικό Σταθμό έως την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και τους παρέχει ένα φιλικό περιβάλλον αποδοχής και φροντίδας προεκτείνοντας έως τις αίθουσες διδασκαλίας το αίσθημα της οικογενειακής ασφάλειας. Συνδυάζοντας την εκπαιδευτική της παράδοση με τη διαρκή αναζήτηση καινοτόμων συστημάτων, προσφέρει παιδεία και εκπαίδευση υψηλού επιπέδου. Αναδεικνύει τις κλίσεις, καλλιεργεί τις δεξιότητες και διευρύνει τους ορίζοντες κάθε παιδιού, ώστε να ζήσει αρμονικά και δημιουργικά στο πλαίσιο της πολιτισμικής πολυμορφίας και της κοινωνικής ανεκτικότητας. Στόχο της Σχολής Μωραΐτη αποτελεί η ανάπτυξη υπεύθυνων, ηθικά ακέραιων και ενεργών νέων ανθρώπων, που θα είναι προετοιμασμένοι να ζήσουν σε έναν αυριανό κόσμο, πολύ διαφορετικό από αυτόν των μαθητικών τους χρόνων, τόσο στο ελληνικό, όσο και στο διεθνές περιβάλλον.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο του πνέυματος της Σχολής Μωραΐτη ήταν και είναι ότι, παράλληλα με τη μαθησιακή διαδικασία, δίνει ιδιαίτερο βάρος και προσοχή στην ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε παιδιού, μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά πρωτοποριακών θεσμών και δραστηριοτήτων.
Έτσι:
Στο Νηπιαγωγείο το Εργαστήρι της Περιβαλλοντικής και Μουσειακής Αγωγής, του Θεατρικού Παιχνιδιού και των Εικαστικών, τα μαθήματα Μουσικής από ειδική μουσικοπαιδαγωγό, το πρόγραμμα της Γυμναστικής και μια πρώτη επαφή με τα Αγγλικά μέσα από δραστηριότητες κατάλληλες για την ηλικία τους, συμβάλλουν στη σωματική, πνευματική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Στο πλαίσιο της αγωγής που αποβλέπει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών ως προς την αγάπη στο βιβλίο, διοργανώνονται επισκέψεις συγγραφέων και εικονογράφων στο χώρο του Νηπιαγωγείου.
Στο Δημοτικό το πρόγραμμα εμπλουτίζεται με στόχο την ανάπτυξη του πνεύματος και της όλης προσωπικότητας των μαθητών και μαθητριών και διευρύνεται με γνωστικά αντικείμενα και δραστηριότητες όπως: Περιβαλλοντική Αγωγή, Aγωγή Yγείας – Διατροφή, Δραστηριότητες στη Λογοτεχνία, Δραστηριότητες στην Ιστορία, Αισθητική Αγωγή (σχέδιο, ζωγραφική, γλυπτική, κατασκευές κτλ.), Μουσικοκινητική αγωγή με το σύστημα Orff, Εισαγωγή στην Κατανόηση (κειμένων, κινηματογραφικών ταινιών, ντοκυμαντέρ, έργων τέχνης κ.ά.),Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Χορωδία, Ορχήστρα, Ελληνικοί Χοροί, Πρόγραμμα εκπαιδευτικών επισκέψεων από εξειδικευμένο προσωπικό, Θεατρική Αγωγή.
Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, χρόνια τώρα, λειτουργούν οι διαταξικοί Όμιλοι και οι Mαθητικές Kοινότητες που αποτελούν καθοριστικό παράγοντα της ζωής του Σχολείου και άξονα του παιδευτικού του έργου. Oι Όμιλοι καλύπτουν ποικίλους τομείς και επιτρέπουν στα παιδιά να διοχετεύουν τα ενδιαφέροντά τους σε ερασιτεχνικές ή επαγγελματικές περιοχές που δεν καλύπτονται από το επίσημο πρόγραμμα.Ο εκπαιδευτικός αυτός προσανατολισμός ενισχύεται και από τη συμμετοχή σε επιστημονικά, καλλιτεχνικά και αθλητικά ευρωπαϊκά προγράμματα, σε πανελλήνιους και διεθνείς μαθητικούς διαγωνισμούς καθώς και σε μορφωτικές επισκέψεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Aπό την άλλη μεριά, η Mαθητική Kοινότητα δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να μετέχουν αποφασιστικά στις εκδηλώσεις της μαθητικής ζωής και να τις αντιμετωπίζουν με υπευθυνότητα. Κορυφαία εκδήλωση της κοινότητας αποτελεί το «Πανηγύρι». Στο πλαίσιο της οργάνωσής του οι διαδικασίες για τη λήψη αποφάσεων και η συνεργασία με καθηγητές συμβούλους, συμβάλλουν στη συνειδητοποίηση της αξίας των συλλογικών προσπαθειών.