Έρευνα Αγοράς στην Οικιακή Οικονομία
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, τα παιδιά της α΄ Γυμνασίου χωρίστηκαν σε ομάδες (με βάση την περιοχή διαμονής τους) και κατέγραψαν τις τιμές από 20 βασικά αγαθά. Τα 5 τμήματα είχαν διαφορετικά αγαθά και η κάθε ομάδα παιδιών έπρεπε να καταγράψει τις τιμές σε τρεις υπεραγορές, ένα μίνι μάρκετ και μια ηλεκτρονική υπεραγορά. Στόχος επίσης ήταν η καταγραφή των αγαθών που είχαν έκπτωση ή ανήκαν στο Καλάθι του Νοικοκυριού.
Στη συνέχεια, ετοίμασαν τη δική τους αφίσα και παρουσίασαν τα συμπεράσματά τους, στους συμμαθητές τους. Τα συνολικά αποτελέσματα συγκεντρώθηκαν και τυπώθηκαν σε μια κοινή αφίσα η οποία τοποθετήθηκε στο κάθε τμήμα. Τα παιδιά έμαθαν για τη σημασία της έρευνας αγοράς, για το Καλάθι του Νοικοκυριού και για το πόσο σημαντικό είναι να παρατηρείς τις τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών σε μια εποχή κατά την οποία υπάρχει μια διαρκής ανοδική μεταβολή των τιμών των προϊόντων.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ι. Πρωτοπαπά