Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου επιλέγουν και χαράζουν διαδρομές
Στο δεύτερο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά των τμημάτων της Α’ Τάξης του Νηπιαγωγείου εξασκήθηκαν στη διαδικασία της χάραξης μιας διαδρομής και της επιλογής μιας πορείας. Βασικό εργαλείο τους σε αυτόν τον πειραματισμό, στάθηκε η έννοια του «λαβύρινθου», μεταβαίνοντας σταδιακά από τη μορφή των τριών διαστάσεων έως τις μονοδιάστατες εκδοχές του.
Αρχικά ακολούθησαν την πέτρινη διαδρομή στη μεγάλη σπείρα που συνάντησαν στο Δάσος της Καισαριανής. Επιστρέφοντας στην τάξη, έσωσαν πρώτα τα ζωάκια τους από το κέντρο του χάρτινου τρισδιάστατου λαβύρινθου και μετά χρησιμοποιήσαν νήμα σαν τον Θησέα για να βρουν την έξοδο.
Στο μάθημα της Ρομποτικής τα παιδιά κατασκεύασαν σε ομάδες τους δικούς τους λαβύρινθους με τουβλάκια Lego και εξασκήθηκαν στην έννοια της εισόδου και της εξόδου. Στη συνέχεια, το βίωμα των παιδιών μεταφέρθηκε σε δισδιάστατο επίπεδο: αρχικά επέλεξαν τις «σωστές» διαδρομές για τα μικρά τους ανθρωπάκια. Μετά από όλη την προετοιμασία ήταν πανέτοιμα να οδηγήσουν με επιτυχία το μολύβι τους στον κέντρο-στόχο αποφεύγοντας τυχόν εμπόδια, στους τυπωμένους λαβύρινθους του Φυλλαδίου των Πρωτογραφικών Δραστηριοτήτων.