Στο μέρος που αγαπώ…

agglofoni_perivallon

Στο πλαίσιο του Αγγλόφωνου Προγράμματος του Σχολείου και ειδικότερα στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης οι μαθητές της α΄ και β΄ Δημοτικού ζωγράφισαν τον εαυτό τους μέσα σε ένα μέρος της δικής τους επιλογής. Στη συνέχεια, έκοψαν το περίγραμμα του εαυτού τους, το οποίο κόλλησαν σε ένα πλαστικό καλαμάκι δημιουργώντας μία ιδιότυπη μαριονέτα. Αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή, ομάδες μαθητών παρουσίαζαν τις ζωγραφιές τους στην τάξη παίζοντας με τις μαριονέτες τους: τοποθετούσαν αρχικά τις μαριονέτες στο περιβάλλον που είχαν ζωγραφίσει και στη συνέχεια επέλεγαν να επισκεφθούν άλλους «χώρους».

Μέσω του παιχνιδιού τα παιδιά διερεύνησαν τη σχέση φυσικού και κτιστού περιβάλλοντος και δημιούργησαν ομαδικές συνθέσεις με κριτήριο το είδος του περιβάλλοντος που είχαν ζωγραφίσει.

Να σημειώσουμε πως η επιλογή των υλικών κατασκευής είχε ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τις έννοιες της επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης υλικών!