H Πορτοκαλιά και η Ροζ Τάξη και οι Λαβύρινθοι
Tα παιδιά της Πορτοκαλιάς και της Ροζ Τάξης εξοικειώθηκαν με την έννοια του λαβυρίνθου μέσα από ένα κοινό project. Αφετηρία υπήρξε η ιστορία του Θησέα και του Μινώταυρου. Στη συνέχεια, ένας τρισδιάστατος λαβύρινθος στήθηκε σε κάθε τάξη και τα παιδιά κλήθηκαν να επιλέξουν τη σωστή διαδρομή με τη βοήθεια ενός νήματος. Στο δασάκι, φυσικά υλικά δημιούργησαν δαιδαλώδεις διαδρομές, ενώ στη Μουσικοτάξη φιλοξενήθηκε ένας λαβύρινθος με μουσικά όργανα. Στην πορεία, τα ίδια τα παιδιά πειραματίστηκαν, σχεδίασαν και δημιούργησαν τους δικούς τους λαβυρίνθους με ποικίλα υλικά, όπως lego, πλαστελίνη, ξύλινα τουβλάκια. Στο τέλος, το νήμα έδωσε τη θέση του στο μολύβι, και οι μικροί μαθητές χάραξαν την πορεία της επιλογής τους στο χαρτί, στους λαβύρινθους των πρωτογραφικών τους ασκήσεων.